Barbara Alexandersen
 
 

Lad os sammen skabe
videoproduktioner som kan mærkes.

 
 
IMG_6637_mindrrod.jpg
 

De 5 vigtigste overvejelser i videoproduktion

1) Hvad er formålet med videoen? (At overraske, undervise, underholde, fascinere)
2) Tænk over din målgruppe - hvem skal se den, og hvad har de brug for at se?
3) Hvilken platform skal filmen på? (Hjemmeside, Facebook, storskærm til event)
4) Call to action - hvad skal folk gøre efter at have set din film?
5) Planlæg indhold, tid, sted, og hvem der skal være med i god tid.


Tryk på knappen herunder og læs hvordan en videoproduktion foregår,
og hvad det kræver af dig 👇🏼

 

Hvilken video-løsning har du brug for?

 

Sk%25C3%25A6rmbillede%2B2019-05-08%2Bkl.%2B22.36.25.jpg

Udvikling af video-indhold

I har gjort jer tanker om video, men ved ikke helt, hvordan I skal gribe det an og komme i gang.

Jeg fungerer som udviklingskonsulent på indhold og sporer mig ind på, hvad I som virksomhed har brug for at sige på video.

Jeg leverer en færdig idé og køreplan, så I kan komme nemt i gang med det rigtige projekt.

DSC06607.jpg

Videograf

I mangler en til at lave selve optagelserne dvs. sætte lys, filme og lave lyd. I har selv skrevet manus/spørgsmål til interview, fundet et lokale og personer der skal være med. I står selv for at interviewe på dagen og efterfølgende at klippe materialet.

Sk%C3%A6rmbillede+2019-05-08+kl.+23.00.49.jpg

Video fra start til slut

Hjælp til hele processen fra idéudviklingen til færdigleveret video.

nytprodukt2.jpg

Video på abonnement

Kommer snart…

 

Hvad siger jeres video om jer?

En videoproduktion skal afspejle jeres virksomhed, have noget på hjerte og være informativ. Video er visuelt og virkemidlerne er uendelige! Det vigtige er derfor, at få den historie og stemning frem som fremhæver jeres budskab, og som gør videoen til en effektfuldt og personlig fortælling. Det kan jeg hjælpe jer med at skabe.

 

Det siger kunderne

 
 
”Vi har været utrolig glade for samarbejdet med Barbara, der havde en forbløffende evne til hurtigt at fange både den rette tone og det rigtige budskab i forhold til vores målgruppe. Barbara arbejder stilsikkert og ansvarsfuldt. Vi har allerede booket hende igen.”
— Sara Rosendal, Engineer the Future
Barbara har et skarpt visuelt øje, og det er altid en fornøjelse at arbejde med hende.
— Mikkel Andersen, Fanfabrikken
Professionel, top kvalitet og tilmed meget behageligt at arbejde sammen med.
— Steven Changtrakul, SwannPromotion
Vi var super tilfredse med resultatet.
Det samme var vores brugere. Hun får min varmeste anbefaling.
— Sidsel Thomassen, chefredaktør GAFFA